Monday, November 15, 2010

Saya cepat Bosan, Jemu dan Muak..


di sini saya Puteri Terbuang Izyan mengaku yang saya cepat bosan, jemu dan muak dalam segala apa bentuk saya buat...saya tidak akan jemu jika saya mempunyai minat yang mendalam terhadap sesuatu benda..sebagai contoh ..saya tak pernah bosan terhadap membaca..berilah novel, majalah, surat khabar or even encyclopedia..saya tak kisah, saya akan baca tanpa banyak soal sebab saya jenis manusia yang ingin tahu terlampau sangat....memang dasar nerd... malahan jika anda berikan saya pengurusan majlis..saya akan menerima dengan senyuman yang sangat melebar sebab saya terlampau suka kan nya..atau pon kerja-kerja PR memanglah tak menoleh ke belakang laju jer .....company representative lagilah membuatkan hati saya tenang, dan tak gundah gelana...even banyak kerja tak ada masa tapi itu yang mebahagiakan kalau dah minat...

Tapi..saya akan bosan, jemu dan muak bila benda yang saya buat memang tak ada minat...contoh..jadi Guru or Lecturer..ya Ampun..memang tak ada minat dan bakat...even ayah cakap..kakak kalau kakak jadi Lecturer senang nanti anak and suami kakak....alamak no way ayah..kakak memang tak boleh mengajar...nanti darah tinggi naik..ceh alasan jer muahahhaha...and jika ada orang paksa saya benda yang saya tak ada minat...hmm tolonglah..jangan paksa yer...biar dia datang dari lahiriah dan hati perasaan nurani yang sangat mendalam...

saya pon cepat bosan dengan lelaki nih...kalau kawan lelaki tak ada plak perasaan bosan..mungkin tak melibatkan hati dan perasaan....memang betul saya tak mengharapkan lelaki sehebat Saydina Ali ..tapi kalau dapat Alhamdulillah....saya hanya mahu mencari lelaki yang sepadan dengan saya ..saya kan tulang rusuk kiri awak..so saya nak lengkapkan tulang kiri rusuk awak yang tak adalah....kalau saya bukan orangnya..sila jangan dekat dengan saya...ceh tetiba macam ada feeling plak yang bakal suami baca blog aku nih muahahahha....kalau baca best juga kan...dia dah tahu perangai bakal isteri dia..senang sikit nak handle bakal isteri dia nih...sebab tuh lah saya sangat memilih..bukan apa ..kita nak teman sampai mati taknaklah sekerat jalan jer kan...bukan macam pakai baju ...main tukar-tukar jer...tak nak lah macam tuh.....

Love,
Izyan Ismail
P/S: entri ini adalah selepas borak dengan acap..bila dia cakap..kau nih cepat bosan lah...nanti asyik tak puas jer...muahahahaa...aku tengah cari lah nih tuan empunya tulang rusuk kiri yang sepadan dengan aku kan...nanti tak adalah BOSAN!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails