Tuesday, October 18, 2011

5 Bulan Bertapa...

yup, saya bertapa dari tidak menulis sebarang entry di blog yang kusayangi ini...because..I Mogok dengan Mr.Blue Band...i xbayar 5bulan, coz i have new boyfie...Mr.Yellow Berry..but after 5 month with him I'm totally bored!!!! See i told u... perempuan ini memang cepat bosan .... looking forward for Mr.Iphone 4S ... tapi tunggu kerja lah...



Mr.Seth Tan is in the middle with gorgeous lady...

i have bad news...very very bad news..i rasa i xboleh turun berat badan lagi it's stuck at 56KG...what the fish!!!!!yup totally freak out lah babe...bila check if i turun jadi 53 KG I'll be underweight plak...dilemma...so I'll register for gym and work out for perfect curve and sihat Insya Allah..memang la rumah tepi tasik boleh jogging kan..but still need initiative...I must invest mana2 gym pastu bila dah habis duit kat gym mesti rasa okey dah invest kena pergi gym kalau x, nanti membazir....that's my ideology...come on Beyonce you can do it...


see..totally kureng curve!!!!!

currently, i'm in part 2...assignment??of course lah banyak darling kalau tak, semua orang senang dapat master...anyway I paling benci if anyone will say to me.."senang jer kan assignment kau"...i said to them.."kalau senang jom join aku sambung Master"...please respect me..memang i xbekerja terus sambung full time Master, but this is the road that I chosen....Rezeki Allah xkemana..if I nak terus sambung PhD ker...dah rezeki sambung jer lah kan...Rezeki Allah bukan datang dari duit semata-mata, it can be education, jodoh yang baik, kawan yang baik, anak-anak soleh n solehah macam-macamlah....kalau nak tahu lebih lanjut please follow twitter @imammudaaysraf...memang ustaz paling sempoi..kadang-kadang dia ajar kita doa yang best, tazkirah, syariah islamiah, sirah nabi and anything just name it..

so darling, have a nice day and best of luck with what you doing...Amin

Love,
Izyan Ismail
P/S: I have presentation today regarding my quantitative proposal wish me luck...the title will be The Influences of Korean popular Culture towards Men Masculinity...saraghe....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails