Thursday, August 26, 2010

yes Mr. Haiqal....

jangan percaya dengan gambar ini ok (nampak kurus ahahha)...gambar 2 thn lepas before bertolak ke Bahrain...

saya masih igt lagi bila ma mengandungkan Alif, mesti before tidur baca doa, and cakap gud nite baby kat perut ma (masa tu umur 3 tahun ..wah igt lagi eh...mestilah kan adik sorang)....pastuh bila Muhammad Alif Haiqal keluar, tolong ma bagi susu...sayang2 macam biasa xder jealous pon....nak tahu bila jealous??bila dah besar macam nih lah.ahahhaah itu pon nak jealous...pitching saya xkan tinggi kalau xder orang yg sakat saya...if ada org sakat (dah tentu lah org itu adalah Alif)...mesti pitching tinggi....kata orang berlatih suara dan bakat yang mendalam...sampai ada satu masa Alif cakap...tgk mesti Cik noi (jiran belakang rumah) tahu kakak dah balik coz suara akak dgr sampai ke belakang.....tettttttttttt....banyaklah punya adik....

adalah 1 hari nih , kitorang (saya, ma, Alif, Ayah)....duduk2 kat hall....pastuh cerita what we are missing??mestilah diorang miss saya...hahaha byklah xder maknanya.....perasan betul Izyan...Alif cerita pasal masa 1st time saya masuk asrama....masa dah hantar saya...ma and alif non stop crying sampai rumah....hahahahah wah terharu sei...bila balik rumah..mesti alif tanya ma, kakak dah balik???sedih pon ada tetiba nih...

So Happy Birthday Alif Haiqal....yg ker 19....macam2 dia minta ..antaranya baju latest MU...ada ker patut??nak kasut Nike yer..bagus punya Adik...

sempena Ramadhan nih..Dominos pizza for the birthday boy....plus Alif minta ma masak nasi lemak, ayam rempah and macam2 lagi....

Love,
Izyan Ismail

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails